lördag 10 juli 2010

Sagan om ringen :)

Jaha, då har det hunnit bli 10 Juli och det är nu mindre än en månad kvar. Fram tills igår så kändes det fortfarande ganska overkligt, men så damp det ner att mail att min klänning är klar för provning. Dessutom så mötte jag upp Christoffer efter han slutat jobba och så hämtade vi ut våra ringar. Min förlovningsring hade minskats i storlek och putsats, Christoffers hade putsats och fått vårt vigseldatum ingraverat - det blev super fint! Och sen så var ju min vigselring äntligen helt färdig. Och den är SÅ fin och jag är mer än nöjd! Lotta har verkligen gjort ett jätte bra jobb och den blev precis som jag tänkt mig.
Kvällen avslutades med en mysig middag med vin i Tessinparken efter att ha vattnat blommor på gärdet

Sen har även jag och Kári varit på hemligt uppdrag i förra veckan, men vad det handlade om får ni inte veta fören efter vigseln :)

2 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh sicken retsticka du är =D. Vad roligt att det börjar närma sig, förstår spänningen, det är ju bara en månad jisses =D

Roligt att ringarna vart som ni önskar också =D

kram

Anonym sa...

Nu har jag äntligen masat mig in här och läst alla inlägg. :-) Bröllopsklänningen med röda inslag var ju verkligen jättecool! Ska jag någon gång gifta mig ska jag fan inte se ut som en klassisk maräng! ;-)
Jag vidhåller fortfarande att jag kan vara hundvakt när ni är bortresta!
Hm, och det var något mer jag skulle skriva, men det har jag glömt...
Imorgon, klockan äckeltidigt, åker vi till Grekland! Skojigt!
Kram!

Åsa (Stefans)

Skicka en kommentar