tisdag 10 augusti 2010

Herr och Fru Lilja

VI HAR GIFT OSS!

Tack alla ni underbara som kom och firade vår kärlek med oss, det betyder obeskrivligt mycket!

Jag finner inte ord som kan sammanfatta vårt bröllop eller allt runt i kring, alla har verkligen varit helt fantastiska och gjort allt för att vår dag skulle bli precis så underbar som den blev :)

Så fort vi har hämtat oss lite och kommit hem från resan så ska jag berätta allt i detalj och såklart visa både bilder och film.

Tidigt i morronbitti så åker vi på vår bröllopsresa till Karibien i ca. 3.5 veckor, och vi ska försöka uppdatera härinne lite nu och då så ni alla får veta hur vi har det.

Tills vi hörs igen så tänkte jag bjuda på första bilden som vår fantastiska fotograf har tagit. Titta gärna in i Lina Flodins blogg eller hemsida

7 kommentarer:

Jennie & Ganti sa...

Hej! Jag och Ganti säger stort grattis och kollade i Linas blogg, vad fina ni var :)
Ha en trevlig resa! Kram Jennie & Ganti

Kajsa sa...

Åh, så fin bild! :)

Anonym sa...

Underbara Mi och Christoffer

Vi önskar er allt gott och hoppas ni får en fantastisk bröllopsresa.

kram Mamma och Kjell

Mirre sa...

vad fiina ni är, stort grattis
kram

Anonym sa...

Ni är ett så fint par och passar varandra så bra...
va rädda om varandra

många kramar
roger och sussi

Åsa sa...

När får vi se alla andra bilder som Lina tog? Det var ju inte mycket (om/från er) på hennes blogg. :-(
Och snälla, lägg in de "tal"/löften ni läste för/till varandra under vigseln! Jag lyckades inte höra allt, men det jag hörde var väldigt fint! :-)

Anonym sa...

Det tar visst tid att återhämta sig efter resan? Jag vill ju höra allt om resan och förstås era tankar om bröllopet såhär i efterhand, och se en massa bilder förstås!
Kram kram!

/Åsa

Skicka en kommentar