söndag 1 augusti 2010

You are too late!

Igår var dagen då livet som ung och dum skulle firas av. Och firas det gjorde den, med råge! Men nu är det ju så att vad som händer på en Mihippa stannar på en Mihippa :)
Men jag kan avslöja lite ledord från dagen så som rosa, tvättråd, hallonglass, pelare, moulin rouge, roligt, galet, minnesvärt och underbara vänner.

Tack alla ni som kom och firade mig, ni gjorde min dag så fantastisk och underbar. Jag hade omöjligt kunnat få en bättre hippa och skulle aldrig kunna ha bättre vänner. Jag älskar er alla så himla mycket.

Puss, stor kram och TACK för allt <3

3 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh låter underbart, önskar man fick se kort =D
kramar

Anonym sa...

Jaaa, kom igen, några bilder kan du väl lägga upp? :-)

/Åsa

Mi sa...

Jag har inte en enda bild, men det kommer i album så snart jag får några :)

Skicka en kommentar